Популярна в Німеччині мережа супермаркетів Lidl готова зайти на ринок України. Подібна перспектива може стати серйозною конкуренцією для не менш популярної мережі в Україні – АТБ.
Про цей намір повідомили в німецькому виданні Lebensmittel Zeitung, посилаючись на запит корпорації Schwarz, якій і належить відомий торговий бренд.,
![](https://www.infobomb24.info/wp-content/uploads/2021/10/lidl-vb-1024x768.jpg)
Компанія вже призначила керівника головного офісу, раніше він очолював цю ж мережу в Польщі.
У Schwarz вказали, що саме АТБ нібито копіює концепти Lidl. При цьому засновники німецького бренду стверджують, що розглядають український ринок як потенційно цікавий для впровадження нового продукту для споживачів.
![](https://www.infobomb24.info/wp-content/uploads/2021/10/Depositphotos_150253572_m-2015.jpg)
Відзначимо, що Lidl поширилася за межі Німеччини ще в 1980-і роки. Зараз її магазини розташовані в 32 країнах світу.
Торгові майданчики налічують до 11 тисяч одиниць.